Utbildning

Gissa om dagarna bara flyger iväg!
 
Imorse blev jag hämtad av mina goa Tupperwarekollegor, målet var UpplandsVäsby och en karriärkurs.
 
Det var frukost-fika-lunch-fika-macka + massor med prat, diskussioner, utlottningar, skratt och tips.
 
Jag valde supersöta burkar till Towas rum, en stor kartong med Lego till Oliwer och en röd väska till mig.
Det är helt galet vad mycket grejer man får när man har jobbat på bra :D (Se bara inlägget innan det här!!)
 
När vi skulle åka hem så satt vi i kö i ca 2,5 timmar, men i Södertälje så släppte det äntligen.
 
Nu har jag letat fram nästan alla delar till uniformen och ska gå och lägga mig. Imorgon är det första arbetsdagen sen 6/7-2011. Det ska faktiskt bli jätteroligt!
 
 
Gooood naaaatt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0