Östanå 2012

Oliwer åkte på semester till Vetlanda med mormor och morfar i tisdags. Jag och Towa åkte ner i onsdags.
 
Vi har haft helt underbara dagar och jag tänkte visa en hög med bilder.
 
 
 
Vi har lekt, solat, badat (inte jag, men Oliwer), ätit god mat, gått på stan, hälsat på min mormor och morfar på kyrkogården, spelat boll, fiskat, ätit fisken, tittat när de fiskade kräftor med mera med mera. Vi har haft det helt underbart!
 
Det är min Moster och hennes mans stuga nere i Vetlanda. Jag har varit där nästan varje sommar hela mitt liv, jag tror att jag har missat ca 3 somrar.
 
Världens bästa Östanå :)
 
 
 
Tack snälla Bittan och Göran för att vi fick komma och hälsa på ♥ och tack Mormor och Morfar för att ni har hjälpt mig med barnen :)
 

Postat av: Mamma och Mormor

Ja, vi hade några härliga dagar i Östanå!!!
Kram!

2012-08-05 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0