Väder?!

Seriöst, vad är det med vädret??

Igår var det härligt vårväder. Solen sken, det var ganska skönt ute i solen.

Imorse när jag vaknade så snöade det. Sen blev det mulet. Sen haglade det. Sen regnade det. Nu är det "ljust", men mulet och allt har smält bort så nu är det grönt ute igen. Hallå? Snacka om aprilväder!


Jag sitter och kikar runt lite på olika datorer.
Just nu har jag en liten mini laptop, en acer aspire one. Den har funnits med i över 3,5 år, och har gjort sitt. Den har använts diverse timmar/ dag, så det är dags att byta ut den.



Någon av de två kanske? Jag är nog ute efter en ny minilaptop. Gillar min mini. Blir så himla stort och klumpigt med en större. Man vänjer sig självklart, men det får nog bli ytterliggare en mini.

Vad har ni för datorer? Rekommenderar ni nån speciell? Tipsa mig gärna!



Postat av: En pojkmammas vardag - Tävling i bloggen !!

Jag har en samma mini som du har nu. Och jag är supernöjd. Även om den också har några år på nacken. Men den dag den inte orkar vara med längre blir det en till likadan :)

Kram

2012-04-17 @ 20:46:34
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0