Slut på dagen

Då var den här dagen oxå nästan slut.

Dagen har gått galet fort- som vanligt. Vi började dagen med att konstatera att det är den 19e, vilket betyder månadsdag för Towa. Den sjunge i ordningen.

Jag gick och lämnade Oliwer på dagis, sen åt vi frukost. Towa fick lyxig gröt med blåbärspuré i. Mums!




Efter frukosten frågade Darlingen om jag ville följa med ut och gå, han tänkte gå ca en mil. Först sa jag nej, jag tänkte vila lite eftersom att Towaliten hade varit vaken sen ca kl 6, men sen kom jag på att jag skulle ångra mig massor om jag inte följde med.

Vi packade ner Towa i Oliwers Emmaljunga scooter
(Towas vagn drar åt höger). Jag är inte nöjd med att hon fick åka framåt, men det var otroligt skönt att gå med en vagn som rullade som den skulle!

Vi tog på hundarna koppel och så gick vi. Vi gick och vi gick och vi gick. 9,5km blev det :)

Nöjda som tusan så slappade vi lite på eftermiddagen och fixade sedan lyxmiddag- potatismos och ugnstekt falukorv ;).


Behöver jag säga att jag har träningsvärk deluxe idag efter ett 1 timmes box pass igår och sen långpromenaden idag. Men ÅH så skönt det är att röra på sig! Me like!


Imorgon är det event i Stockholm som gäller. Hoppas att vi ses!

God natt!

Postat av: kaffehörnan

Ett stort grattis

2012-04-19 @ 23:08:20
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0