September

Idag är det september. Det är den månaden när Lillbebis är beräknad att komma till oss.

Den första höstmånaden. Det kommer att bli kallare. Man måste klä sig varmare igen. Det gör mig ingenting. Jag gillar hösten. Alla fina färger ute (måste ut o ta lite bilder!!!), alla mysiga koftor. Alla tända ljus. Mysa framför öppna spisen med en varm kopp te.

Det känns helt okej
. Nu kan Lillbebis få komma ut, sen känns det ännu mer okej. Jag vill ha tillbaka min kropp. Jag vill kunna promenera, jag vill kunna städa, jag vill kunna göra det jag vill, utan att få ont.





När jag hade lämnat Oliwer på dagis idag så fick jag syn på det här fina spindelnätet i en av våra buskar:)


Postat av: Jeanette

Otroligt fin bild fast dock inte tanken på att gissa hur stor spindel är till detta bo :)

2011-09-01 @ 12:23:14
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0