Lördag

Då var det lördag igen. Lördag hela veckan?;).

Idag ska Oliwer skjutsas hem till Mormor och Morfar. Han ska med dem ut i skogen och sen ska han sova hos dem. Skoj för honom och lugnt och skönt för oss;)


Han har redan planerat att ta med sitt träsvärd. Man kan inte gå i skogen utan det, det kan faktiskt finnas drakar i skogen;). Helt rätt:).

Jag och Darlingen pratade om ifall vi skulle se "Jägarna 2" på bio ikväll, nu när vi blev barnlediga igen. Men jag tror inte att jag klarar av det, när vi var på bio i onsdags hade jag massor med förvärkar, så det blir nog att vi hyr några filmer istället och har lite mys hemma:). Lite surt är det, för jag skulle gärna se "Jägarna 2", men den kommer väl ut på dvd snart;)


Nehe, dax att kliva upp och äta frukost. Ska se om jag lyckas rota fram lite "lyxfrukost" idag:) Är det lördag så är det:)



12 dagar kvar tills bebis kommer!




Imorgon avslutas min tävling i samarbete med MyKidoo,
så har du inte varit med ännu så skynda in och var med, det är superlätt och alla kan vara med.




(Klicka här, eller på bilden för att komma till tävlingsinlägget)

Postat av: Karin

Tack gulliga du =) Jag hoppas ni får en trevlig kväll tillsammans utan barn =) Kram

2011-09-17 @ 15:44:29
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0