I´m back!

Heej!

Har ni saknat mig??;)

Nu är vi utskrivna från bb. Vi fick med oss världens finaste och snällaste lilla tjej därifrån. Hon är så snäll och tyst. Skriker enbart när man ska byta blöja;).

Förlossningen gick ganska snabbt och smidigt, iaf när det väl satte igång. Mer om det i ett eget inlägg.

Idag hade vi permission mellan ca 10.30-14.00. Vi väntade på ett sista läkarbesök. Towa hade ett litet litet blåsljud på hjärtat som behövdes kollas upp. Men det var ingen fara alls och blåsljudet är numer ett minne blått;)

Under vår lilla permission åkte vi
ner till stan hela familjen och köpte en klänning till Towa. En jättesöt liten sak. Vi passade på att ta en liten fika på stan oxå.

När vi kom hem idag så kom Farmor, Farfar och Sanna förbi och hälsade på Towa.
Oliwer visade stolt upp sin lillasyster men tröttnade ganska fort och satte sig vid tv:n istället;)

Efter en dusch och lite andra kläder så åkte jag och Towa upp till Sthlm för att gå på Barnshopping.se´s event.

Jag känner att jag har en hel del att skriva om, men det orkar jag inte med just nu.
Nu ville jag mest bara säga att nu äntligen är vi hemma igen och nu tänker vi vara hemma några dagar och landa.



Återkommer imorgon:)


Stort tack till alla er som har skickat hälsningar till oss när vår älskade Towa kom♥

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Stort tack för igår!!!!

2011-09-22 @ 05:38:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Vilken liten partyprinsessa som redan varit på sitt första mingel :) Hoppas att du bjuder på bild på henne i klänningen .... :)

Kram!

2011-09-22 @ 08:32:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Dessi

Skönt och få vara hemma igen. Lycka till nu som tvåbarns mamma :)

2011-09-22 @ 08:44:27
URL: http://familya.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vad härligt att ha dig tillbaka i bloggvärlden igen! :) Klart jag har saknat dig! Speciellt nu när det har varit spännande att höra om lilla Towa;) Men jag är glad att du har fått ta en liten paus och fokuserat på underverket istället. Skönt att höra att hon mår bra. Ha det nu så mysigt med henne. Kram

2011-09-22 @ 09:14:23
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ni är såååå fina!!! Underbara och söta :)



Tack för att jag fick se ert nya lilla underverk igår och det var jättekul att ses igen :)



Njut nu, vila, gosa och ta det lugnt <3



Kram

2011-09-22 @ 11:21:47
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0