Gymnastiksalen

Idag lämnade jag Oliwer några minuter tidigare på förskolan. De skulle ha lite gymnastik. Oj vilken glad kille jag lämnade, hans nya bästis på Dagis var där OCH de skulle leka i gymnastiksalen:)


Idag blir det en lugn dag för mig. Jag ska försöka måla lite grann i sovrummet, men annars blir det nog bara att hänga framför tv:n:). Kanske kan sätta igång en maskin med tvätt oxå;)






Igår på Kolmården så var det två st järvar ute. Det är väldigt sällan man ser dem, ända gången är om man har tur att komma samtidigt som de precis har fått mat. Men igår satt två små sötnosar ute och visade upp sig:). Jag gillar dem. Jättesöta!



Postat av: Ingela la la

Hej Sofi! Visst kommer jag ihåg dig från galan :) Kul att du kikade in till mig.

Ser att det snart är dax för nr 2. Hoppas att du mår bra!



Kram

2011-09-05 @ 11:24:31
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: Ingela la la

Sorry Sofia :)



Vi har det rätt bra, det har varit mycket ett tag och idag börjar jag skolan (på äldre dar). Mannen har benet gipsat och jag har liite svårt att få ihop vardagen men det ordnar sig säkert..



2011-09-05 @ 12:16:28
URL: http://ingelalala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0