Fredag, igen

Jaha, då var det fredag igen. Det betyder att jag går in i en ny vecka. V 39. V 38+0 alltså. Tiden rullar på i ett rasande tempo!

Igårkväll hade jag en hel hög med förvärkar. Bebis är mer än gärna välkommen ut nu. Helst gärna idag. Fast idag ska vi förmodligen åka och hämta den nya vagnen.

Imorgon skulle vi upp till Sthlm och bli bjudna på middag. En av Darlingens vänner som har fyllt 30 och som ska bjuda hela gänget på restaurang. Känns jättesurt att behöva tacka nej, det hade varit supermysigt, men samtidigt så vet jag inte om jag vill sitta i Sthlm på middag i många med timmar med massor med förvärkar. Nääe. Dum idé.

Självklart kan man föda barn i Sthlm oxå om det skulle bli så, men det är alltid skönare att vara på hemmaplan om något skulle starta.


Däremot så trotsar jag allt och åker upp till Sthlm 21a på Barnshopping.se´s event.
Skillnaden är att det är bara några timmar på kvällskvisten, sen åker vi hem igen. Agnieszka får köra och jag tänker sitta som en lyxhustru på passagerarsidan:)



Idag är det ingen som tror att Lillbebis kommer.
Det tror inte jag heller. Gå in och kika på Listan om ni är nyfikna på vilka dagar som är populärast;)


Önskar er en bra dag:)




Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas ni får en fin fredag! Stora kramar

2011-09-16 @ 17:44:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0