En liten lista

Sammanfattning Av Sommaren 2011

Jag hittade den här listan inne hos Milla

Tänkte att den snor jag:)


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? 
Näe, tror inte det? Bott i huset kanske?:)

Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? 
Lite mer bad kanske? Skulle velat varit ute på sjön mer oxå.


Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
12e maj kanske, dagen vi fick nycklarna till vårt hus:D

Största misstaget? 
Jag gör aldrig några misstag....:p (haha)

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Näe, inte direkt sjuk, men är sjukskriven. Räknas foglossning som sjuk?

Bästa köpet?

HUSET!

Sommarens väder?
Mycket sol och mycket regn

Vad spenderade du mest pengar på?
På vad? Eller på vem?? Oliwer såklart:)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja:)

Sommarens låt?
Hmmm, Chris Medina- what are words


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare fast har haft ondare än tidigare.



Vad önskar du att du gjort mer? 
Tapetserat och sånt hemma.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Stressat

Hur tillbringade du midsommarafton?
Hos våra fina vänner familjen Åhsberg på Donsö i Göteborgs skärgård:)

Sommarens favoritprogram på tv?
Har knappt tittat på tv...

Böcker du läst den här sommaren? 
Läsa böcker??

Största musikaliska upptäckten denna sommar?
Vet inte riktigt, föredrar mina gamla godingar Melody Club och Takida:)

Något du önskade och fick?
Ett hus?

Något du önskade dig men inte fick?
Åka på weekendresa själv med Darlingen, utan Oliwer

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
Räknas första sjukdagen? Isf firade jag min son på 3 årsdagen:)

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja, om inte våra bilj*lar hade kostat så mycket pengar!

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Linne och kjol

Sommarens hetaste? 
Tylösand- Halmstad!

Sommarens bästa tillfälle?
Resan till Halmstad!!


Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hihi, vad roligt att se dina svar :)



Sekretären var halvfärdig när jag köpte den, så jag målade klart den själv.. Naturligtvis glömde jag ta bilder, lite för ivrig ;)



Kramar

2011-09-05 @ 20:19:50
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Bra lista!

2011-09-05 @ 21:34:24
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Fnulan

Vad kul att läsa =)=)=)

2011-09-05 @ 22:23:35
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Va kul att du är med i tävlingen :)



Lycka till!



Jag har en annan tävling som du också gärna får vara med i:

http://beabofink.blogg.se/2011/september/vinn-din-favoritprodukt-fran-tjejsan.html



Trevlig tisdag!

2011-09-06 @ 08:28:37
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0