Sovmorgon

Dagen började med att jag och Towa tog sovmorgon. Till 10.30;).
Vi har varit vakna några gånger under natten, så behövde sova ut lite. Skönt var det iaf!

Idag ska vi åka och besöka mina föräldrar. Vi blir bjudna på mat och så ska jag träffa min vän Elin.

Jag har frågat Elin om hon vill bli Towas gudmor, och hon har tackat ja:).



Ikväll kl 21.00 avslutas tävlingen med Marinex.
Så passa på att gå in och tävla! Det finns massor med fina saker som man kan handla för presentkortet om man vinner, så vad väntar ni på??;)



(Tryck på bilden för att komma till tävlingsinlägget;))




Ser att ni är en hel hög som är inne och läser min blogg varje dag, samt att fler och fler väljer att prenumerera på min blogg.


Vad roligt!

Vilka är ni?
Kan ni inte bara skriva en liten kort kommentar så jag får veta?

Jag vill gärna besöka era bloggar oxå;)

Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Här har du en som läser din blogg :) Åh va spännande med tävlingen ikväll! =)



Du får gärna lägga till mig med, hihi.

Kram!

2011-10-09 @ 15:23:03
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0