Rosa Oktober

Oktober har ju blivit en rosa månad. Massor med pengar samlas in till rosa bandet under hela oktober. Alla pengar går till bröstcancerfonden.

Man kan köpa små söta rosa band lite överallt. De kostar inte många kronor men gör stor skilnad.


Det här superfina armbandet säljs hos Lindex. Jag läste någonstans att det redan var slutsålt på hemsidan, men om man har tur så finns det kvar i butikerna.

Jag vill verkligen ha ett sånt fint armband. Gillar det verkligen. Hoppas att det finns kvar inne på Lindex imorgon när vi ska in till stan.


Köper du några rosa produkter eller skänker pengar till förmån för bröstcancerfonden?



Jag försöker köpa några rosa band + lite andra rosa produkter varje år. Bröstcancer är något som vem som helst kan drabbas av.

Postat av: Elena

Jag var på lindex här om dagen. Då hade de många kvar, men det var ju här i E-tuna. Ångrar att jag inte köpte nåt, de är fina. Jag brukar också köpa rosa bandet, i år jag har även skänkt 50kr. Kanske blir fler rosa produkter. Jag gillar ju rosa :-) Kram!

2011-10-05 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0