Oliwer

Familjesmycken hade en monter på UnderBARA BARNmässan. Vi stod där länge och väl och kikade.

De hade en "fyndlåda". Den bestod av smycken som de hade gjort som olika tester och som de sedan sålde ut billigt.

Självklart var jag tvungen att kika lite i lådan och mot alla odds så fanns det en stjärna med namnet OLIWER på.
Eftersom att vi stavar med W så är det inte jättelätt att hitta olika saker med rätt stavning. Jag letade vidare i hopp om att hitta en TOWA oxå. Det närmaste jag kom var TUWA. (typiskt!!!)




Självklart köpte jag OLIWER smycket (200kr, ord 695kr). Men saknar ju TOWA, hon måste ju få en egen stjärna och hänga jämte Oliwer. (Mamma, en bra julklapp till mig... *hint hint*)

Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilket fynd! Det var ödet :)



Kramar

2011-10-19 @ 22:41:55
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Skriv det på julklappslistan.

(Väntar på att få listor ifrån er.)

Kram!

2011-10-19 @ 22:48:54
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!!

Vilket fint! Och såna fynd gillas, helt klart!!

Kram

2011-10-20 @ 07:48:00
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0