Borta?

De som känner mig vet att jag mer än gärna tänder ljus. Typ hur många som helst. Typ överallt.

Främst är det värmeljus som jag "missbrukar".

Idag tog jag som vanligt bort de "utbrunna" ljusen och skulle sätta i nya för att tända dem. Jag tog bort fyra och tog fram fyra nya. När jag skulle tända ett av dem så gick det inte så bra....




De har ju glömt att sätta i en veke i det ljuset.

Haha gissa hur paff jag blev;). Jag kanske ska ringa IKEA och skälla på dem. Jag menar, jag har ju faktiskt betalat hela 19kr för 100st värmeljus;)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Haha, jag har varit med om samma sak med deras ljus:)



2011-10-10 @ 08:21:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0