Ikea

Idag ska lilla familjen åka en sväng till Ikea.

Mitt ljusförråd börjar sina, så det är dags att fylla på det. Sen blir det lite smått och gott :)


Idag var sotaren här. Han kom en timme innan han skulle komma. Jag, Oliwer och Towa öppnade dörren i bara pyjamaser:). Kommer man för tidigt så får man skylla sig själv:D.

Han frågade om han skulle komma tillbaka lite senare och det tyckte jag lät som en bra idé.

När han väl kom tillbaka sen så såg allt kanonbra ut och vi kan elda hur mycket vi vill :D.
Yeeey! Så om ni har lite ved över så går det bra att lämna det hos oss :)



Vi har haft finbesök idag med, Conny kom på en kaffe och Darlingen hade handlat lyxmackor inne i stan :) Mumma! Tonfiskmacka till brunch, det är inte illa.



Nääe, nu vill jag att det ska komma lite snö. Har ni snö där ni bor?




Så här såg det ut den 28 november förra året...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0