God morgon LåneDator :D

Härligt att surfa på en riktig dator. Jag menar, det är inget fel att surfa på mobilen, men det är ju 200 gånger lättare med en dator.

Ny vecka igen. Towa fyller 7 veckor idag! Nästa vecka blir hon 2 månader!

Idag är det Oliwers dag
. Eller Oliwers dag och Oliwers dag, han kommer få stå i centrum (som om han inte brukar göra det??). Vi ska till Busiz och leka:)



I eftermiddag tänkte jag slänga upp en hög bilder. Det blir väl skoj??;)

Jag vet att min lilla blogg inte är på topp just nu, men vänta bara;). Jag passar på att umgås med mina barn, spec det minsta;), snart är hon oxå stor. Tiden går alldeles för snabbt!



Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

Grattis till söta lilla Towa =)



Jaa, lite surt är det allt med tanke på att vi nyss köpt den. Men så kan det vara. A har med sig den till jobbet för o se om sömmerskan kan hjälpa till att laga den. Annars får vi helt enkelt köpa en ny. Enda kravet är att den ska vara flickig =)



Jotack, allt är bara fint med oss. Hur är det med er? Haft en bra helg?



kramis

2011-11-07 @ 11:54:51
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0