Energisk

Idag hände något. Jag fick ENERGI!!! :)

Sen vi flyttade in i huset har vi bara haft rullgardin i sovrummet. Jag har varit ganska nöjd med det men det har ändå gnagt lite i bakhuvudet att det borde finnas en gardinstång och en gardin där inne. Jag hittade en fransgardin i skåpet och satte upp den. Det blev kanonbra:).

Jag packade hela bakluckan full med skit och åkte till återvinningen och slängde allt. Åh vad skönt det är när det är klart!! Jag gillar att slänga skräp. Det är min egen lilla terapi. Jag kanske är knäpp, men jag gillar´t :)


Jag har plockat och grejat hemma. Gjort en kladdkaka som vi tog med och fikade hos en vän. Vi lagade mat, ugnstekt falukorv och potatismos. Åkte till några andra vänner och lekte.

Dagen har bara svischat förbi, helt galet vad dagarna går snabbt!


Nu är det lite soffhäng framför tv:n, sen blir det sängen. Imorgon är en ny dag;)

Kanske tom ska blogga med lite bilder från imorgon;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0