Medlemskväll på MQ

Ikväll var jag och Elin in till MQ, de hade medlemskväll.

Jag hittade några fina plagg bla en superfin klänning.



Den satt bra, förutom att det inte gick att stänga dragkedjan vid brösten. Faaaan, jag hatar att mina bröst är för stora! Gaaaah!

799kr kostar den.



Jag och Elin hade iaf en jättetrevlig kväll och åkte till McD efter MQ. Vi fick vänta 30 min (!!!!!!) på varsin kaffe. Men vi njöt av varsin glass iaf och avslutade kvällen med lite shopping på Willys.

Köpte bla lite hårfärg. Ska fixa håret imorgon är det tänkt.


Sov gott!

Postat av: tezza

åh vilken fin kläning !

synd att den inte passade !

hoppas att du hade det bra endå!

2011-05-05 @ 10:19:13
Postat av: Kajsa

Vi har en lägenhet här i Göteborg, som vi har haft uthyrd under vår tid i Nyköping :)

2011-05-05 @ 17:41:01
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0