Eftermiddagsjobb

Idag har jag mitt första eftermiddagspass på ganska länge. Jag har jobbat enbart förmiddagspass sen 1,5år tillbaka. Tror att jag har jobbat tre eftermiddagspass under den tiden:)

Vi har ätit frukost, packat Oliwers ryggsäck, dammsugat hela lägenheten, plockat undan lite kläder, gjort en snabbtvätt (tvättade igår, men glömde hänga upp den;)). Nu ska tvätten hängas, tänkte hänga ut allt på balkongen:).

Tänkte hinna med att steka på lite prinskorv till lunch och kanske packa någon låda.

Oj vad man hinner med saker när man är uppe tidigt:) Oliwer vaknade vid lite före 8. Passade mig ganska bra, trots att jag hade varit uppe och kissat två gånger under natten...


Hoppas att alla får en underbar dag!

Vad har ni för er idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0