God morgon:)

Idag skulle jag egentligen varit på jobbet, men har fått tjänstledigt pga skolan:D. Oj vilken härlig sovmorgon jag fick! Oliwer kom och väckte mig och Darlingen lite före 8, när han hade kämpat en stund gick Darlingen upp. Haha trötta familjen:)

Jag sov vidare till 9,30. Det behövdes.

Igår jobbade jag mina 12 timmar (nästan, kompade 30 min för att hinna hem), åkte hem, bytte om och åkte till föräldramöte på Oliwers förskola.


Nu blir det lite plugg och senare i eftermiddag ska vi packa badkläder och bege oss mot ett badhus. Antingen Nyköping eller Södertälje, det märks.




Tänkte bara tipsa om GLISS. När vi var på Årets Mama på Berns i November 2010 så fick vi de här Glissprodukterna i goodiebagen. (Eller vi fick schampo och balsam, inpackningen fick man efter en "expert" hade plockat ut den som passar mitt hår)

De här produkterna har jag använt flitigt och jag är supernöjd! Mitt hår mår bra och det luktar gott.


Ha en underbar dag! Det ska jag ha:)

Postat av: britta bloggar

Åh jag har också använt dem sen dess och mitt hår gillar det! Den största skillnaden för mig var att den där experten sa att man skulle ha inpackning INNAN balsamet, jag har alltid använt det efter och då har det tydligen ingen verkan...

2011-03-03 @ 21:39:24
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0