It´s raining cats and dogs

Oj och usch vad det regnar idag. Det fullkomligt vräker ner. Det har regnat hela dagen.



Jag och Oliwer har tittat på film idag. Typ hela dagen. Vi har lekt i hans lekrum, pusslat, läst böcker och lekt med Zelda oxå.

Jag känner för att baka något, men vet inte vad, och har inte ork att ta tag i något heller. Joo, muffins. Jag ska göra muffins. Nu.

Haha, snacka om att sitta och "prata" med sig själv;)


Vad brukar ni baka när ni har tråkigt? Jag tar gärna emot recept på bröd. Matbröd. Vet att jag har frågat förut, men jag frågar igen:)

Postat av: Sandra

Jag har bakat en kladdkaka idag!

Skulle vilja testa att göra macaroons... fast det ska vara svårt säger de som vet, och jag måste hitta mandelmjöl till det!

När kommer du tillbaka till jobbet?

Eller skulle du vara ledig resten av sommaren nu???

2011-06-19 @ 17:08:44
URL: http://guppyns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0