En bra dag trots stor läpp

Idag har jag och Oliwer fixat och donat massor hemma. Vi har tvättat, hängt tvätt, sorterat tvätt, diskat, dammsugat, städat, gått lös i trädgården med en sekatör, lekt med Zelda, tittat på film, ätit stuvade makaroner och köttbullar samt träffat mina föräldrar.



Det var en liten kille som åt med god aptit idag. Han älskar verkligen stuvade makaroner och det värmer i mammahjärtat när han ber om en till portion:)

Jag avbokade de tre besöken vi hade idag. Jag hade verkligen ingen lust att visa mig med Mr Gigantisk Läpp. (Jag menar, tom Oliwer har frågat flera gånger idag varför jag har så, och om jag inte kan ta bort den!!)

Mamma och Pappa kom hit och hjälpte till att blåsa upp och fylla Oliwers nya pool. Det är en ganska stor pool som det får plats massor med vatten i, så den är inte riktigt fylld ännu. De lämnade lite saker i vårat garage oxå. Det blev lite kaffe och skitsnack.


När de skulle åka hemåt så stod det en påse på trappen. Det var två superfina lådor med massa pyssel i, från min bästa vän Elin. Hon hade skrivit en liten lapp " En liten, liten present för att muntra upp dig! Hoppas att läppen läker snart. xoxo Elin"


Tack världens bästa Elin!! ♥

Det var verkligen en helt perfekt present! Inte för att jag behövde någon present, men den tas såklart emot med öppna armar! Nu när vi faktiskt börjar komma i fas med huset så kan jag snart börja pyssla massor igen:)

Nu på kvällskvisten (20.30) knackade det på dörren. Det var några vänner till oss som frågade om Oliwer ville med ut och åka elbil imorgon förmiddag. Oliwer som låg och sov (för en gångs skull) vaknade av att Zelda skällde, men ville gärna följa med sin kompis Elias ut en sväng imorgon:) Så roligt, han börjar få kompisar som vill leka med honom:) (inte bara på dagis).



Nu ska jag strax sova och hoppas på att läppen har minskat imorgon:)

Sov gott!

 


Postat av: tezza

hoppas att läppen är bättre idag ! skönt att ni fick så mkt gjort hemma iaf :) det är ju skönt det med ibland :)

2011-06-06 @ 11:48:48
Postat av: Carolina

Vilken fin vän som gav dig en härlig present! <3 Ingen brådska med paketet - den här sommarsäsongen får ju ändå spenderas i vassen. ;-) Ta det när du kan/hinner. Hoppas läppen snart mår bättre! Visst är det roligt när de små börjat leka med kompisar utanför dagis, även Oliver har ju börjat med det nu bara sådär pang bom, hängde inte riktigt med! ;-) Puss & Kram - miss you <3<3<3

2011-06-06 @ 22:49:36
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0