1 Juli

Vi är redan inne i Juli. Det betyder att min lilla bebis fyller 3 år om en vecka!!
Tre år!! Oj vad tiden går! Om man frågar om han är en bebis så svarar han "Nej jag heter Oliwer". Så himla självklart;).



Idag har dagen rullat på med ett rasande tempo. Jag har jobbat 4.30-14.30, hämtat Oliwer, lekt med Oliwer och Zelda, somnat på soffan och ska nu gå och lägga mig.

Både lördag och söndag ska jag jobba samma tid som Darlingen, dvs 6-18. Oliwer blir hämtad av Mormor och Morfar på dagis imorgon och blir hemkörd på söndag kväll. Oj vad tomt det kommer vara hemma imorgon efter jobbet. Kanske man kan gå o lägga sig skapligt??


Den här värmen dödar mig. Jag älskar när solen skiner, när man kan bestämma själv vad man ska ha på sig och vad man ska göra, men sitta på jobbet och svettas bort. Usch och fy. Nu har vi iaf bara 9 arbetspass kvar innan semestern:)



Jag är numera i vecka 28 och det är 90 dagar kvar tills bebisen förväntas dyka upp:) Tiden går såååå fort!!!:)

Sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0