Tiden går för fort!

Våra två lediga dagar har fullkomligt rusat förbi, som vanligt.

Jag vet inte ens vad vi har gjort egentligen.

Idag åkte jag och Oliwer till jobbet för att lämna Darlingen. Han skulle på ett möte. Vi åkte vidare till en loppis. Jag fyndade en superfin sak (som kommer att bli ännu finare när jag har fixat lite med den). Nyfikna på vad det är? Jag visar er före och efter bilder sen;)

Sen åkte vi till Ö&B. Vi köpte en hög med saker till Oliwers kalas. Han var så himla nöjd och pratade inte om nåt annat än sitt kalas på väg från affären:) Sen blev det en sväng på stan. Oliwer var övertrött och jag drog en lättnads suck när Darlingen ringde o sa att mötet var klart:).

Vi hämtade upp honom och handlade lite på Citygross. När vi kom hem bakade jag kolasnittar till Oliwers kalas. Lillprinsen hjälpte till en stund men tröttnade och gick ut till pappa istället som klippte gräsmattan, det var tydligen roligare att hjälpa honom;) Efter bakningen och gräsklippningen åkte jag till skogen en sväng. Jag hittade massor med kantareller, blåbär och smultron:). Var väl ute en timma kanske, sen sa fogarna ifrån och jag ringde efter skjuts.


Nu på kvällskvisten har jag rensat kantarellerna. Suck, pust och
stön så tråkigt det är. Rensade ca hälften. Får göra klart andra hälften imorgon.


Nu är det sängen som gäller för mig. Jobb onsdag och torsdag.



Jag vann en tävling idag oxå, jättefina vimplar från ApelsinGredelin.



Jag valde den här:) Blir fin i Oliwers rum:)


God natt!!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Länken funkar inte till ApelsinGredelin..:(



kram

2011-07-06 @ 18:23:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Annika

http://www.apelsingredelin.se :-D



Postar vimplarna imorgon!

2011-07-07 @ 22:42:03
URL: http://www.apelsingredelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0