3 dagar kvar!

Nu är det endast tre dagar kvar för Darlingen att jobba innan semestern!! 36 snabba (??) timmar:)

Åh vad skönt det ska bli att ha honom hemma. I fyra hela veckor:)
Själv så får jag ju ingen semester alls, jag blev ju sjukskriven istället;)


Idag har vi varit inne i stan en sväng. Vi hälsade på hemma hos Agnieszka, lekte, fikade och barnen fick mat. Efter det åkte vi och besiktade om Audi. Det tog ca 3 minuter och kostade 200kr. Tjitjiiiiiing. Billigt och bra.

Vi åkte förbi Citygross en snabbis på vägen hem. När vi kom hem och hade ätit mat kom Annelie förbi. Darlingen bakade en supergod tårta som vi smaskade i oss och sen gick vi ut en snabbis i skogen. Målet var att hitta lite av skogens guld, men det var lögn att hitta idag. Helt galet, så mycket som jag plockade häromdagen!

Däremot fanns det hur mycket blåbär och smultron som helst. Dumt att jag inte hade någon liten hink med mig, det ska jag ta med mig nästa gång:) Nu åt jag upp allt som jag plockade direkt i skogen- inte helt fel det heller dock:)


Nu har jag ont i mina höfter och ska snart gå o sova lite.

Imorgon när Darlingen kommer hem från jobbet är det lite brännbollsspel nere på fotbollsplanen:) Det ska bli jätteskoj!! Inte för att jag kommer kunna spela något, men det ska bli jättemysigt att träffa alla och fika lite:)


God natt!

Postat av: Tigerhonan - Gravid ♥

Vad kul, inte långt ifrån varandra då :D

2011-07-14 @ 22:10:36
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Coquina

Skoj med lite semester för er =) Vill tipsa om en ny sommartävling på min matblogg, vore jätteskoj om du ville vara med och tävla =)

2011-07-14 @ 22:25:36
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0