Malaga

Jag vill åka utomlands!

Jag vill ta med min lilla familj ut på en härlig resa. Jag vill resa till Malaga!







Malaga har ca 300 soldagar per år och har gott om långa fina stränder.


Om du gillar att spela golf så är Malaga helt rätt för dig. Det finns mer än 50 olika golfbanor. Vill man inte golfa så kan man klättra i bergen, man kan testa dykning, paragliding eller kanske mountinbike.

Åker man till Malaga ska man absolut se den äldre delen av staden. Det finns massor med härliga restauranger och barer att besöka. Fina trädgårdar, byggnader och fontäner finns det gott om.

I Malaga anordnas ofta fiestor och karnevaler, så om du kommer till Malaga i rätt tid för en sådan så är den ett måste att titta på.




(Läs mer om Malaga här)

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Mamma och pappa åker dit nu och blir där nästan en månad :)

2011-12-11 @ 15:41:03
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0