Ont i kroppen

Idag har jag ont i kroppen. Ont ont ont.

Men vad gör det om 100 år?


Man får fråga sig om det var värt dagen igår, svar JA. Ja men dåså;)

Idag ska jag och Oliwer hem till Mormor och göra äppelmos.
Det ska bli intressant, för det har jag aldrig gjort förut. Däremot så hoppas jag att det blir bra så vi kan göra massor av mos hemma sen. Tittar man ut och ser det gigantiska äppelträd som står på vår tomt så är det bara dumt att inte ta reda på dem:)


Nehe, nu är det dags för frukost. Första frukosten som 28åring. Vilken gammal tant jag börjar bli;)



Snart är det dags för mammabloggkryssningen, jag LÄNGTAR!
Bara 6 dagar kvar!





Som ni kanske redan vet var det den här bilden som jag gjorde en canvas av:) Min fina Zelda♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0