Ge tillbaka min kropp!

Åh vad jag längtar efter att få tbx min kropp!

Jag har bara gått upp 1,5kg sen inskrivningen hos BM, men känner mig stor som ett hus.
Visst, det är jättemysigt med bebismage, när bebisen rör sig och man känner att den håller på där inne.

Men jag vill ha tillbaka MIN kropp.
Min kropp som inte gör ont. Jag vill kunna använda vanliga kläder. Jag vill kunna sätta på mig ett par snygga jeans.
Jag vill kunna göra saker utan att behöva vara rädd för att inte komma upp ur sängen efteråt, eller vara rädd för att vattnet ska gå.

Jag vill kunna städa, fixa och dona hemma.




Så snälla bebis, efter helgen så får du gärna komma ut.
Jag är i v 35+1 idag. Kan vänta en vecka, men sen, snälla? Ska vi säga så?






Förra sommaren:)

Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Oj, 1.5kg var inte mycket, själv är jag i vecka 29 och hade för två veckor sedan gått upp ca 11kg sedan inskrivningen. Jag som har varit underviktig nästan hela mitt liv känner mig just nu väldigt stor och klumpig :)

2011-08-27 @ 12:41:11
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0