Vab, eller kanske vam?

Igårkväll var Oliwer jättevarm och slö och satt mest still i sin stol. Vi tempade och det visade sig att han hade feber. Vi ringde Dagis och jobbet och sa till om att jag skulle vara hemma och vabba idag.

Imorse när vi vaknade var febern som bortblåst och jag hade världens piggaste unge hemma. Jag däremot hade drabbats av en genomtäppt näsa och en tjock hals under natten. Man kanske kan ändra "vård av barn" till "vård av mamma"?


Vi har tittat på film, diskat, städat, plockat undan massor, rensat i lådorna i köket och mycket mer.


Nu blir det lite fika. Darlingen hade med sig en bit tårta hem igår. De hade haft möte på jobbet och en av mina söta kollegor tyckte att jag skulle få resten:) Mumma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0