Påsk 2011

Då var påskhelgen över. Jag och Darlingen har jobbat hela helgen. Från tidig morgon till eftermiddagen. Trots det har vi hunnit fira lite påsk hemma hos mina föräldrar.

Oliwer blev hämtad av mormor och morfar på dagis på påskafton. Jag åkte dit när jag hade slutat jobba och tillslut kom även Darlingen dit. Det blev en tidig kväll och vi stupade i säng vid 20
.30.




Oliwer hittade ett paket som påskharen hade lämnat åt honom:) Påskägg med godis fick han oxå:)

När vi kom hem från Mormor och Morfar igår så hade påskharen varit framme igen. Jag sa till Oliwer att det låg något på hans säng. Han sprang dit och blev överlycklig.




"Påskharen har lämnat den här till MIIIIG!!!!!, det är CHOKLAD!!!!"




Tack snälla Påskharen Lena:)


Idag ska familjen Eriksson/Svensson åka till Kolmården.
Det blir årspremiär i stora parken för oss. Jag önskar er alla en underbar dag!

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Oj vilken jätte hare!! :)

Kram

2011-04-25 @ 11:01:36
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Lena

Det var så lite så, skoj att han blev glad.

2011-04-26 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0