Helgen är slut

Helgen är slut. Puh.

I fredags var jag och Oliwer hos frisören. Oliwer skrek i ca en timme. "Mamma, han tar mitt hår!!!", "Han klipper mig!!!!", "Jag vill inte!!!".

När han äntligen var färdig med Oliwers hår så lugnade han ner sig. Efter lite korv med bröd-lunch så åkte vi in till badhuset. Oliwer var helt galen. Han slängde sig i vattnet, slängde sig ut i vattenrutchkanan och lekte som en tok.

Vi hade tur, vi kom dit en bra tid. Runt lunch på en fredag, varmbassängen var upptagen, men resten av badhuset var helt tomt:) Kanon:)


På lördagsen tog vi en promenad ner till mina föräldrar. Lek, god köttgryta, promenad, äppelpaj med vaniljsås och lite film stod i agendan. Dagen gick lite för snabbt bara.





Idag hade vi visning nummer två på lägenheten. Under den tiden fikade vi hemma hos mina föräldrar. Efter visningen åkte vi hem till Darlingens föräldrar. Var ute och lekte lite och sen fikade vi. Gick hem till några vänner och fortsatte med lekandet och fikandet;)


Det skulle ju vara fint väder i helgen, solen har lyst med sin frånvaro och idag har der tom regnat. Hoppas på finare väder i framtiden;)

Imorgon börjar jag jobba tidigt igen. 4.30. Darlingen ska iväg på utbildning den här veckan och imorgon börjar även min fotokurs. Fortsättningskursen på systemkamera:)


Hoppas att ni har haft en bra helg:)

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Kul med en dag på badhuset!

Och jag har hållt tummarna för er idag :)



svar: Vi har ca 90 mil till ullared tror jag ..

Kram

2011-04-03 @ 22:30:07
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: britta bloggar

Mmmm vad gott det ser ut!

2011-04-06 @ 19:54:02
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0