Sweet Mommy Blogs Award

Åh, jag har fått en Award:)
Jag fick den av sötaste
Carolina med motiveringen; 

* Soffiz; ”Mamma till söte Oliwer, vardagsliv och härliga bilder”


Tack snälla!!

 


Instruktioner:
* Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna.
* Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards
* Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.
* Länka till den som gav dig Awarden.


Jag skickar awarden vidare till:


* Agnieszka; En av mina bästa vänner IRL, med en underbar blogg som handlar om hennes två fina barn som även är mycket bra vänner med min Oliwer

Edvinsmamma; Har läst Elins blogg länge och gillar den. Hon skriver bra och har många fina bilder på sina två små troll Edvin och Tore.

* Jenny; Jennys blogg handlar om hennes två barn Astrid och Alexander och bygget av deras fina drömhus. En jättebra blogg som jag har följt länge. 


Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Åh tack vännen! ♥

Kram kram

2010-09-13 @ 15:30:44
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0