Babylon sjukan

Häromdagen köpte jag och Darlingen några nya dvd filmer. Mmm, vi har ju bara några stycken sen innan;). Jag köpte 4 st Irene Huss filmer och "Babylon sjukan". Den sistnämnda har jag och Oliwer precis tittat på. En tänkvärd film. Jag gillar ju svenska filmer.




Igår när vi hade lämnat Oliwer på dagis åkte vi till gymmet. Jag och Darling är grymma tävlingsmänniskor båda två och gillar inte att förlora. Vi började med att springa på löpbandet. 10 minuter sen slutade vi. Jag är galet nöjd med de 10 minutrarna! Jag kom 1,2km på de 10 minutrarna. Det var många år sen jag orkade springa så länge!:)

Det märks iaf att mina promenader och jogging på spåret har gett resultat:)

Vi körde lite cirkelträning med maskinerna, körde lite rodd och avslutade med cykling. Vi var helt genomblöta av svett efteråt. Åh vad skönt det var:)

Jag är sugen på att gymma idag oxå, men Darlingen är inte hemma och jag vill sova snart. Upp imorgon igen;)


Jag och Darlingen är lediga ihop hela helgen! Sug på den!



Postat av: Milla

Shit, vad duktig du är!! :)

2010-09-29 @ 22:23:51
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0