SötisZelda

Jag, Zelda och kameran gick ut på en promenad. Det resulterade i en del bra foton.



Zelda är så duktig och gör som jag säger när jag är ute och fotar:). Hon tittar åt det hållet som jag vill så att det blir bra och fina kort:)





Vi hade lite span på en hackspett oxå:)



Idag började dagen med en Nokashake.

Oliwer kom in vid 8 tiden och Darlingen gick upp. Jag kunde inte somna om, så jag knallade upp jag med. Typiskt att enda dagen man får sova så går det inte.

I eftermiddag ska vi iväg på kräftfest hemma hos världens bästa Jenny. Det kommer bli galet skoj:) Gissa om kameran ska med;)

Nu sover Oliwer middag och jag och Darlingen tittar på ännu en Irene Huss film:)


Hoppas att alla får en kanonbra lördag!!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Det var nog inte vitinställningen det var fel på, det är vårat röda överkast på sängen som gjorde så väggen var röd/rosa:)



Fina bilder! Hoppas ni får en fin kväll!

kramar

2010-10-16 @ 16:47:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0