Mysig 5årsdag:)

Igår firade ju jag och Darlingen våran 5 årsdag:). Egentligen är dagen imorgon, men vi firade den igår.

Vi började med att titta på när min bror spelade innebandymatch. De förlorade, men matchen var ganska jämn och underhållande:)

Jag testade kameran och tog ca 250 foton i lite olika inställningar;). Haha:)






Är det spöken som spelar?;)





Min bror:) Han blev förövrigt matchens lirare i ONYX:D.


Efter innebandymatchen gick vi ner till Restaurang Quarnen. Varken jag eller Darlingen hade varit där och ätit förut, och vi blev inte besvikna! Vi tog varsin fläskfilé, delade på en potatisgratäng och vitlöksbröd. Det ingick buffé oxå. Det fanns allt mellan potatissallad till champinjoner. Mumma!






Efter maten gick vi bort mot bion och hämtade ut våra biljetter och sen gick vi till Fika. Vi drack lite alkohol och satt och pratade och tittade på folk;) Mysigt!!

 



Vi tittade på "I rymden finns inga känslor". Den var ganska bra, men ibland var den lite för mycket. Men absolut en film jag kommer se flera gånger:)

Efter bion gick vi ner till busstationen och åkte hem:) Haha vi är för gamla för att vingla runt ute på krogen;)

Det var en mysig kväll! Jättetack älskade Darling för den fina kvällen!
Jag älskar Dig! ♥

Postat av: Agnieszka 2barnsmorsan

LÅter som en helt underbar kväll! Tur att det går bussar hem=)

2010-11-01 @ 07:52:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0