Dag 06 – Min dag

Dagen idag:

Vi vaknade vid 8 tiden.
Jag tog en Noka shake till frukost. Killarna åt rostade mackor med ost. Vi lyxade till det och åt framför tv:n:)

Promenad i kylan. Julmarknad i kylan. Handlat ny bilstol till Oliwer. Städat hemmet. Gjort tacos. Haft Darlingens bror + flickvän på middag. Fixat cupcakes. Fikat. Bytt gardiner i vardagsrummet. Tänt massor med ljus. Softat i soffan.

Ja, det är typ det jag har hunnit med idag.

Åh vad jag älskar vädret som det är just nu. Det snöar. Snön ligger kvar på marken. Man får tända massor med ljus. Just nu har vi (läs jag) 25 ljus och 4 smålampor tända i vardagsrummet:) Åh vad mysigt det är:D

Jag har precis skickat iväg en liten beställning till cdon.com. Hehe:)



Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Mys du har med alla ljus! Och du har ju hunnit med en massa saker idag :)



svar: Såg det jag med. Vet inte alls...jag har kopierat min lista av en annan. Men det är ganska enkelt också med ett "outfit" inlägg ;)



Kramar

2010-11-27 @ 22:53:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Britta Bloggar

Vilken mysig dag!

2010-11-28 @ 20:17:10
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0