Äntligen ligger jag i sängen. Jag är galet...

Äntligen ligger jag i sängen. Jag är galet trött men kan inte somna. Klockan ringer 3.20 imorgon. Då blir det att jobba som vanligt. Darlingen jobbar natt och Oliwer är på dagis. Usch vad jag saknar mina killar. Jag lämnade Oliwer vid 10 idag och får inte träffa honom förrens imorgon efter jobbet. Sen på tisdag eftermiddag ska jag och Jenny till Ullared, då går det jättemånga timmar innan jag får träffa killarna igen. Jag och Agnieszka har iaf haft en jättetrevlig dag i Sthlm och på Berns. Kändismingel, god mat och fina goodiebags:) me like! Men nu ska jag försöka knoppa in i typ 3.5h,.. Kram och god natt:)


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tack för en underbar kväll på Berns, och en rolig bilresa och letande efter parkering:)



kram

2010-11-15 @ 05:42:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0