Veckans blogg?

Jag har chansen att bli veckans blogg inne hos Chicmommy. Gå in här och rösta! Skriv bara "Jag röstar på nummer 4" i kommentaren.

Tack!



Hej!

Idag har jag jobbat (som vanligt).
Efter jobbet hämtade jag Oliwer på dagis och så åkte vi in till Intersports utförsäljning. Dock var det så sjukt mycket folk att jag inte köpte nåt. Är inte i direkt behov av något speciellt heller just nu.
Vi gick in på Rusta för att köpa lite gott till kvällen då Elin skulle komma över. Vi tänkte att lite chips och filmmys skulle sitta fint på fredagskvällen.

Dock fick jag tyvärr ställa in dessa planer. När vi hade varit hemma en stund så fick jag en grym spränghuvudvärk! Just nu ligger jag och vilar i soffan och väntar på att Oliwer ska somna, så att jag kan sova bort huvudvärken. Inte skoj alls!

Beklagar senaste dagarnas kassa uppdatering. Har verkligen inte varit på humör för att blogga!


Glöm inte att medverka i min tävling där du kan vinna detta väggord;



(Klicka på bilden för att komma till tävlingsinlägget)



Idag har jag gått ca 14.000 steg. Tycker inte att jag har ansträngt mig spec mycket, men det är nice att det rullar på iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0