Många steg

Idag jobbade jag ett skönt "halvpass". 4.30-11.15. Efter jobbet åkte jag hem och bytte om, sen traskade jag iväg och mötte Elin, för vidare promenad mot Dagis.

Oliwer blev jätteglad när vi kom och hämtade honom, han klättrade upp i vagnen och så gick vi vidare:)

När vi kom hem igen så väckte vi pappan i huset och så började vi greja. Först åkte vi till Rusta och inhandlade lite bra och ha saker. Sen när vi kom hem igen så slog vi sönder våran bäddsoffa. Den bor numera på soptippen och den stora lyxfåtöljen bor i Oliwers rum istället:). Det är fortfarande mycket att pyssla med i hans rum, men det börjar likna nåt nu igen.

Jag var ju helt klar i hans rum, men sen skulle vi få stambytt och alla saker som var i hallen skulle bort från hallen, vilket betyder att Oliwers rum blev förråd igen... Men snart så;). Snart kommer vi kunna sitta i lyxfåtöljen och läsa massor med böcker:). Oliwer är ju inne i en riktig bok period. Så har ni gamla barnböcker som ni vill bli av med så tar Oliwer mer än gärna emot dem:)

Idag när vi lämnade Oliwer på dagis så blev han jätteledsen. Jag vet att han var supertrött, så förmodligen somnade han efter en flaska välling. Men det skär i mammahjärtat när han tokgrinar och skriker "Maaaammmmaaaaa!!!!!". Men han har nog somnat nu.




Dagens steg; 18 165. Det är jag nöjd med.

Har ni stegräknare på er? Hur många steg får ni ihop på en dag ungefär?

God natt!

Postat av: Karin

Du är så duktig med stegräknaren =)

2010-05-11 @ 21:55:10
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0