Mammabikten

Ska sova nu och försökte MMS blogga. Men som vanligt funkar inte alla inlägg, så jag blev irriterad och tog upp datorn igen:p.

Jag har haft en kanonbra dag i Sthlm idag. Har tagit lite bilder, och dem får ni se imorgon. Nu ska tänkte jag bara visa er de två som jag har mms-bloggat idag, fast ni ska få lite text till dem:)



Ann Söderlund kramar om Lotta Grey efter ett superbra föredrag.





En supertrött liten Oliwer testar sin nya tröja från Me&I och solhatten från Mama (I♥MAMA). Vi fick varsin goodiebag idag när Mammabikten var slut, och de här två grejerna fick tog Oliwer direkt. Jag tänkte visa lite bilder på några av de andra sakerna som var med oxå, men det får ni se imorgon.


God natt!!

Postat av: Kitty

Tack!



Låter som ni har haft det bra i dag, kul!

2010-05-30 @ 22:28:41
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Lena

Visst var det en härlig dag. Och me&I-tröja i goodiebagen var en fantastiskt trevlig överraskning :-)

2010-05-31 @ 11:35:56
URL: http://darlingexpress.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0