Hemma igen

Då har jag gått min livs första jaktstig. Det var jätteskoj och jag träffade faktiskt 5 skott av 16:) Varav två st av dem var full pott:) Så jag är mer än nöjd! Min Darling vad väldigt stolt över mig:)

Just nu är vi hemma hos mamma och pappa. Vi ska grilla. Vi passar även på att gratta mamma idag. Hon fyller år på tisdag. Vi har köpt ett päronträd till henne:)


 





Jag var förbi barnbasaren en sväng med. Hittade ett par byxor, två tröjor och en skjorta till prinsen:)


Näe, nu blir det mat. GRILLAT:)


Postat av: Mamma och Mormor

Tack så mycket för päronträdet, hoppas det blir mycket frukt på det. Kram!

2010-05-02 @ 19:23:37
Postat av: Helena Skavsta

Härliga bilder....

2010-05-02 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0