Ledig idag

Min underbara Darlinge gick upp i morse när Oliwer vaknade så jag fick sova ända till kl 10:)
Tog mig en lång dusch och gick sen ner och åt frukost och läste tidningen i lugn och ro:) Härligt med såna dagar. Har hunnit att titta på "Se upp för dårarna" oxå:)

Idag skulle jag egentligen jobbat, men fick ledigt. En mycket välbehövlig ledig dag.

Den lediga dagen ska spenderas med mina killar. Vi ska upp till lägenheten och greja lite. Får ju flytta hem på fredag!!! Dock så kommer bänkskivan vi beställde inte hinna komma tills dess. Först hade företaget som jag beställt från gått i konkurs, då skulle de beställa från ett annat företag, men då hade "min" bänkskiva gått ur sortimentet, så jag fick åka dit och välja en ny.

Men det gör inte så mycket, det tar inte så lång tid för dem att byta den sen när den har kommit.



Snart så!!!


Vad har ni för er idag?

Postat av: Sofi

Vart är det ni bor? dvs där det renoveras. Är det ni som gör det själva eller är det föreningen som ni bor i som gör det?

2010-03-24 @ 13:01:27
URL: http://karedo.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Här har det power walkats som det så trendigt heter (eller så kan man säga att jag krypit i gruset).Nu ska tvätten tas tag i och matlådor skas göras! Kramilkram!

2010-03-24 @ 13:43:56
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Orättvist att dom är klar hos er snart... :-o Vill oxå flytta hem nu!!!!

2010-03-25 @ 17:37:12
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0