En bra dag

Idag har varit en bra dag. Jobbtimmarna gick snabbt. Vi tog en tupplur hela familjen när jag kom hem, sååå mysigt! Sen åkte jag och Darlingen och handlade på City Gross:)

Nu ska jag sova. Två dagar kvar att jobba. Sen ledig två.
Snart ska vi på kryssning:) och snart får vi flytta hem! Om två veckor har vi flyttat hem igen!

 

Tänkte visa denna söta lilla fleecejackan som jag köpte till Oliwer på Netto för 149kr i förrgår. Jättemysig!

God natt!

Postat av: Jenny B

GUUUUD vilken urgullig tröja den skulle Daniel älska! fanns den i större stl, 122?

Puss på er!!

2010-03-12 @ 22:25:02
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättecool tröja till jättecool kille!

Trevligt med kryssning!

kramar

2010-03-13 @ 09:34:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: jenny ♥ tävla gärna hos mig!

Vilken härlig fleecejacka! Hoppas ni har en riktigt härlig lördag :) kramar på dig vännen

2010-03-13 @ 14:57:27
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0