Vill men kan inte sova...

Gick och la mig tidigt. Ja tidigt för att vara mig. 21.30. Slumrade till. Vaknade till och kan inte somna om. Tittade på ett avsnitt av OTH och är numera klarvaken. Klockan är 23:09 och jag halvligger ute på våran soffa på balkongen.

Det som är mest jobbigt i den här situationen är att jag ska kliva upp ur sängen om 3 timmar. Studsa iväg mot jobbet och vara pigg, trevlig och glad i 10 timmar. 10 timmar och en kvart om jag ska vara noga.

Jag fick ett grymt bra besked förut! Ett sånt riktigt bra besked att en stor klump föll bort från hjärtat!

Hmm, vad har vi gjort idag då? Jag fick barnledigt och åkte in till stan och fikade med Agnieszka. Det blev en latte och en biskvi, och sen gjorde vi stan. Eller vi var iaf inne i några affärer....:)
Jag köpte en klänning, en kofta och ett par capribyxor till mig. Vill ni se bild så får ni hojta till. De ligger fortf kvar i sina påsar ute i hallen...! Kass jag är:)

Vi åt en riktig lyxmåltid idag med. Potatismos och fiskpinnar. Det var jättegott. Vi åt varsin mazarin och en pinnglass till efterrätt. Ibland får man lyxa till det lite:)

Nehe, om jag ska ta och pallra mig tbx till sängen. Min ena näsborre rinner som fasen. Inte skoj alls! Det är nog min kattallergi som gör sig påmind....



Slänger in en gammal festbild på mig. Kan den vara från slutet av 2007 kanske:)

God natt!!



Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ohh nu blev jag himla nyfiken på vad det var för besked du fått?



Tack för en supertrevlig stund på stan!!!



kraaaam

2010-06-09 @ 08:19:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sandra A

Förlåt om jag väckte dig med smset.. får lite dåligt samvete Var inte meningen!!!

2010-06-09 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0