Somnar snart!

Jag tänkte skriva ett lite längre inlägg med bilder från gårdagens bröllop, men orkar faktiskt inte göra det just nu. Jag lovar att jag gör det imorgon.





Däremot tänkte jag visa er Oliwer mage. "Hmmm, varför då?" kanske ni tänker?

Det började med att Oliwer var lite röd på magen, ungefär som att han hade fått en liten reaktion på jeansknappen. Ni vet, lite röd och svullen. Igår när vi tittade såg magen ut såhär;



Jag kan lova er, den där "bullen" brukar inte finnas där!!





Man ser en liten röd prick, så han borde blivit biten, eller bli stucken av nåt. Men vad? Han verkar inte märka av det, och sen helt plötsligt så kliar han lite. Ingen feber och han är precis som vanligt. Någon som känner igen det här?




Min stackars fina lilla kille!!



Nu somnar jag! Imorgon ska jag, Oliwer och Elin en sväng till IKEA:)

Postat av: Anna Falk

Vet inte med svullnaden men rodnad kring ett bett kan ju betyda borrelia. Om jag var du skulle jag ringa sjukvårdsupplysningen i morgon, om det fortfarande är svullet och/eller rött.

2010-06-20 @ 23:21:06
Postat av: Ninus

Ser ut som ett getingstick.. Är man lite känslig så kan man ju svullna upp.

2010-06-23 @ 22:19:17
URL: http://tokismorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0