Saknad?

Hej!

Har ni saknat mig?


Igår efter jobbet åkte jag och mina killar ut till Jogersö en sväng. Det blev lite bad och lite picknick. Zelda badade som aldrig förr:). När vi kom hem så var jag så trött att jag höll på att somna i soffan och valde att gå till sängs redan kl 18.

Somnade nästan direkt och vaknade nog bara två ggr. Varav att Oliwer kom in och sa "HEJ MAMMA!!" en gång och "MAMMA!!! TITTA!!!!" och visade ett plåster på knät. Så jag fick nästan sova 9 timmar innan ett morgonpass. Det är ganska bra jobbat:)

Destovärre blev det ju med allt som har med internet och socialt liv att göra. Jag ligger massor efter i att läsa mina favoritbloggar, ni uppdaterar alldeles för ofta;)
Har några mail att svara på med. Men snart så. Give me some time!


Idag har jag testat ZUMBA för första gången. Det var jätteroligt och jag kommer åka och "leka" alla tisdagar som jag kan. Blir kanon:) Var massor med folk där:)

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen äta lite. Hade lite kött i kylen, så det blir kött och sallad. Kanoners när man inte orkar åka och handla.

Tänkte visa bilder på skorna jag och Oliwer köpte häromdagen med, men har inte fotat dem ännu, så det kommer senare.

Så ni hade saknat mig?;)




Bild från Midsommar

Postat av: Lilla jag

Zumba e kul!

2010-06-30 @ 00:05:15
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Nathalie

kanal 5 klockn 18.00 på söndagar. vet inte men jag tror det är 8.

2010-06-30 @ 08:55:06
URL: http://nattisfinating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0