Duuduuuu!!

Vi gick ut en liten promenad med Zelda. Oliwer skulle absolut "duuduuu" (=gunga). Så vi gick och gungade lite. Han är så pigg min lilla prins! Det är bara att han fortf är lös i magen. Dock är det bättre än igår.



Jag tror att vi kommer att trotsa hans mage lite idag. Darlingen har ett uppdrag tilll Söderköping, så vi kommer följa med. Jag tror att Oliwer mår bra av att få komma ut lite. Få lite frisk luft.


Jag råkade sitta sönder vårat bord ute på balkongen idag. Haha. Så himla klantigt. Det är nog inga problem att laga det, men jag har tittat på ett lite större bord och stolar, så får vi se om vi köper det istället, eller om vi lagar det gamla.

Det knakade till, och sen ramlade det ihop. Japp, så går det när man sitter på bord som inte håller!

Det drabbar ingen fattig;)



Postat av: Milla

Testa majsvälling till lillkillen. Funkar kanon på lösa magar :)



Kramar

2010-06-22 @ 20:28:19
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Milla

Såg nu att han redan dricker det.. Jag läser så jäkla illa ibland ;)

Hoppas han snart är bättre!



Kraamar

2010-06-23 @ 20:33:46
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0