Bränd

Jag är bränd! Haha japp, det är vad jag är. Solbränd. Jag hade en fin klänning med "kors" på ryggen. Jo tack, det syns nu kan jag lova:)



Fint va?:)


Vi har haft en underbar dag idag! Vi åkte ner till Mamma och Pappa och sen gick vi ut till Jogersö. Det var massor med folk men vi dansade inget. Vi satt i gräset och tittade en stund när de andra dansade, sen gick vi ner till vattnet och badade istället. Oliwer tyckte att det var kallt till en början, men när Zelda gjorde honom sällskap så trivdes han och han roade sig kungligt med att skvätta på Zelda. Till hennes stora belåtenhet!





Zelda ser helt galen ut på andra bilden. Haha!





Min fina Darling gör lite ölreklam:)





Morfar fick paket. Han fyllde år i måndags.





En fin bild på min fina bror:)





Saftpaus och gos med morbror:)





Matdax! Sill och potatis. Naturligtvis;)





Kollat om vinbären är klara.





En av grenarna i Midsommarkampen. Kasta bollar i hink.





Åka lite rutchkana:)





Jag dansar lite segerdans efter att ha gjort bra ifrån mig på en av grenarna:)





Supergod jordgubbstårta!





Åka vattenrutchkana är jätteskoj!!!



 

En av morfars presenter, en tomte som gräver. Rådjuret är present från förra året:)








Min lilla samuraj:)



Jag hoppas att ni orkade läsa (titta) ända ner hit, och att ni gillade min lilla bildbomb:)

Hoppas att alla har haft en underbar midsommarafton. Det har vi haft!



Vem som vann Midsommarkampen?

Oliwer!!!

Vad han valde som vinst? Ett 6pack med små russinpaket:)

Postat av: Johanna

oj jäklar vad du bränt dej, lär göra ont imorgon! :/ fina bilder! :) kram

2010-06-25 @ 21:41:35
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hihi, riktigt snyggt du ;-) Ser ut som ni haft det riktigt härligt! kramar

2010-06-26 @ 08:01:57
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Shit vilken snygg bränna :)



Vi har haft en trevlig midsommar oxå, grillade och snackade en massa! Magnus syster med kille kom, magnus bror och så Jessika från Stockholm. Även Tezza, Robin och Ellen var hos oss.



Efter en flaska vin så gick jag och la mig, sådär lagom berusad och trött :)



kramar

2010-06-26 @ 10:38:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0