4:07

Klockan är 4:07 och jag ska strax åka mot jobbet. Idag har jag ett kort pass. 5-13. Ett extrapass. Lite klirr i kassan till semestern. Kanoners:)

Jag känner att jag har sovit alldeles för dåligt nu de här tre nätterna, men jag får ta och sova ut imorgon istället. Eller om Darlingen kan få Oliwer att inte somna under dagen, så kan han och jag sova nån timme ihop sen vid 14 tiden kanske. Vi får se hur det blir med allt.

Vad händer annars i mitt liv? Inte mycket. Spenderar väldigt mycket tid på jobbet. Roligt eller inte, men snart är jag borta i sju veckor. S J U veckor. Fasen så nice det kommer att bli!



Jag ska ta och göra mig i ordning och åka mot flygplatsen nu. Hoppas verkligen på att dagen kommer gå snabbt. Jag har inte träffat min son så mycket de senaste dagarna och jag saknar honom verkligen. Såklart!







Visar några bilder. Den på mig ser ni är från 2005-10-21. Första gången jag var i Barcelona. De två på Zelda kan ha varit från slutet av 2006. Hjälp så liten hon har varit!!!


Hoppas alla får en kanonbra dag!!
Ska ni göra något skoj??


Postat av: Daniel

Jobba duktigt och tänk ja på semestern! Gud så skönt det ska bli!!!!

2010-06-11 @ 09:00:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken fin frisyr du har på bilden! Passade du jättebra i:)

2010-06-11 @ 17:16:43
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0