Blekinge

Halloj!

Nu är vi i Blekinge. Vi kom hit igår eftermiddag. Vi hade "turen" att åka rakt genom en tromb. Det var århundradets värsta regn och åskväder. Vi stannade till vid sidan av vägen ett tag. Sen blev det enorma köer pga att blixten och blåsten hade haft omkull några träd.

Jaja, vi kom fram till slut!!

Igår gick jag in en snabbis på Gekås och handlade det sista. Dock var jag bara inne i ca 1 timme, det var så sjukt mycket fok, så jag tog det jag skulle och skyndade mig mot kassorna. Bara det att det inte var någon kö in till provhytterna, men ut, tyder ju på hur mycket folk som strömmade dit.



Här är en bild på lite av de sakerna vi köpte första dagen. Jag visar bara bilder på de "roliga" sakerna;)


Jag ligger ju jättemycket efter med bloggandet, så jag tänkte bara visa några av mina favoritbilder hittills från resan.




En liten Oliwer i ett stort hajgap på Universeum.




Oliwer ska bli polis när han blir stor;)




En karusellbild på Olwi och Mamman:)




En karusellbild på mina finingar oxå!


Nu har jag inte tid att sitta vid datorn längre. Idag ska vi iväg på något som heter "Barnens gård" (tror jag). Kameran är laddad och humöret är på topp!!


Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Ojojoj då...vassa gaddar det där.. Ja och fler blir det hoppas du kikat in på min nya fotoblogg där komr en hel drös med sådana bilder skall du se :)

2010-07-14 @ 22:30:39
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0